Julkalendrar - Inte bara för barn...

Min syster K visade mej precis den Te-kalender som hon införskaffat till sig själv idag. Man får alltså en tepåse om dagen, olika smaker allihop och både svart, grönt, vitt och örtte verkar det vara. Ungefär 50 kronor verkar den kosta hos diverse tebutiker, hälsokostaffärer etc å alla teerna i den tycks vara ekologiska.
 
 
 
 
 
 
 
 
Det verkar finnas minst två olika motiv, en röd och en gul men om det är någon skillnad på innehållet vet jag inte. Här på företagets hemsida hittar man massor av Sonnentors egna produkter. De har rätt många återförsäljare i Sverige så det är bara att googla vilken som är närmst där du bor.
 
 
/ANNA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

wonderings.blogg.se/christmaswonderings

Det här är min Julblogg, här skriver jag om Jul och sådant jag tycker hör till., på mitt eget vis...

RSS 2.0