Juliga platser på nätet, SVT...

Förutom de sidor som jag länkar till här i vänsterspalten tycker jag att SVT:s arkiv är väl värt ett besök under julen och alla julkalendrarna hittar man information om här. Jag vet inte om man kan se alla tidigare års kalendrar på nätet men om man klickar runt lite kanske man hittar en del skoj.  Årets kalender kan man iallafall på SVT Play. å det i realtid och även för utlandssvenskar, till skillnad från många andra program som är avskärmade från tittande utanför Sverige.
 
Ni vet väl om vilka som är med i årets Julkalender...
 
 
 
Jag hoppas det blir ett uppsving på försäljningen av Barna Hedenhösböcker och jag hoppas dessutom att deras vaggvisa, den som Mamma Knota sjunger är med i kalendern.
 
bild från Sydsvenskan.se
 
 
/ANNA
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

wonderings.blogg.se/christmaswonderings

Det här är min Julblogg, här skriver jag om Jul och sådant jag tycker hör till., på mitt eget vis...

RSS 2.0