Julbok - Morberg firar Jul

Jag bläddrade lite i den härom dagen å tja... vad ska jag säga. Det är en fin bok, samma snygga tygband som den förra han släppte, fast denna bok är vit och den förra var blå. Det är väldigt snygga bilder och alltihop är väldigt personligt med små anekdoter och texter.
 
 
 
Ändock känner jag att den inte riktigt lever upp till de förväntningar som jag hade på den. Det är för mycket luft i den rent layoutmässigt, recepten är för få och för simpla och det känns som att det saknas text i största allmänhet.
 
Det är en fin bok att köpa hem och bläddra i eller som present till någon som gillar Morberg men förvänta dej inte en fllständig kokbok över ett julbord för det är den inte.
 
 
 
/ANNA
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

wonderings.blogg.se/christmaswonderings

Det här är min Julblogg, här skriver jag om Jul och sådant jag tycker hör till., på mitt eget vis...

RSS 2.0