Lantliv, Julnumret

Eftersom jag prenumererar trillade den här tidningen ner i brevlådan redan i veckan som gick. Tyvärr var mitt ex i väldigt dåligt skick så jag ska maila och be att få en ny tidning. Jag sparar ju mina julnummer och tar fram igen till ett annat år.

 
Schysst fika, kaffe serverat i en av de nya stora muggarna jag hittade på Ica Maxi (av alla ställen)  och med en skvätt havremjölk och så en mysig tidning. Årets julnummer innehåller mycket fint.
 
Hittills är detta det enda julnummer jag läst i år. Men några fler tidningar brukar det bli. Pysseltidningen Magnolia Ink kommer nog i nästa vecka å den ska jag ha iallafall.
 
/ANNA
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

wonderings.blogg.se/christmaswonderings

Det här är min Julblogg, här skriver jag om Jul och sådant jag tycker hör till., på mitt eget vis...

RSS 2.0