Hennes & Mauritz Julkollektion - Lakanset

Jag vet inte om det är så många fler som är som jag och gillar särskilda lakan i december och till jul. Nu  menar jag absolut INTE med tomtar ochlustiga renar utan mer som setet här nedan med ränder på. Vi hade fina jullakan tidigare, eller jag tyckte de var superfina i butiken men sen trivdes jag inte riktigt med dem när de väl kom hem så de fick gå vidare.
 
 
 
 
Båda lakanseten på bilden kommer från H&Ms julkollektion, som precis har släppts, fler godbitar ut den kommer att visas här efter hand. Synd att H&M valt att bara ha Home-kollektion i vissa få städer samt på nätet, jag vill också få titta och känna på grejerna för det brukar vara en hel del fint, främst bland deras sängkläder och kökstextil.
 
Lakanset är en sån där grej som jag tycker är en riktigt bra julklapp, men det ska vara rätt lakan till rätt person.
 
 
 
/ANNA
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

wonderings.blogg.se/christmaswonderings

Det här är min Julblogg, här skriver jag om Jul och sådant jag tycker hör till., på mitt eget vis...

RSS 2.0